halvajagskabort.blogg.se

Livet före och efter obesitaskirurgi. Vad händer psykiskt och fysiskt i samband med en duodenal switch? En subjektiv skildring.

Träsmak

Publicerad 2014-09-24 20:41:19 i Från start till mål, Griniga gubben,

Nu när mitt arsle endast är dubbelt så stor som ett normalt, så tenderar jag att få träsmak när jag sitter för länge. Är det så här ni med vanliga rumpor alltid har det!? 
 
Tydligen finns det något jävla ben där inne också som jag aldrig märkt av tidigare! För ett år sedan kunde jag ha kvitton från ett halvårs inköp i plånkan utan att veta att den var där... Numer kan jag knappt ha plånboksjäveln i bakfickan när jag sitter i bilen! Fast den är tom! Och då har jag inte en träbänk och sitter på! Det är ju mjuka säten! 
 
Ni vet vad de säger: Gräset är alltid grönare, även om man har ett mindre arsel än tidigare...
 
Nu trodde ni säkert att jag skulle posta ett inlägg som inte inkluderade golf. Fel! Här kommer det: GOLF!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Samuel Tigerstrand

Follow on Bloglovin

35 år från Särna. Bosatt i Borlänge sedan -95. Två söner som är 10 och 11 år och bor på annan ort. Bloggar om livet före och efter min obesitasopereration som genomfördes 31 mars -14.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela