halvajagskabort.blogg.se

Livet före och efter obesitaskirurgi. Vad händer psykiskt och fysiskt i samband med en duodenal switch? En subjektiv skildring.

Slakmota

Publicerad 2014-09-28 19:42:46 i Från start till mål,

Tanken var att detta veckoslut skulle bli fantastiskt med golf och poker och kidsen. Istället blev det uppenbart att jag inte, på något sätt, är oövervinnerlig och att jag har mental slakmota för tillfället.
 
Så nu lämnar jag denna skithelg bakom mig och hoppas att nästa vecka blir bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Samuel Tigerstrand

Follow on Bloglovin

35 år från Särna. Bosatt i Borlänge sedan -95. Två söner som är 10 och 11 år och bor på annan ort. Bloggar om livet före och efter min obesitasopereration som genomfördes 31 mars -14.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela