halvajagskabort.blogg.se

Livet före och efter obesitaskirurgi. Vad händer psykiskt och fysiskt i samband med en duodenal switch? En subjektiv skildring.

Framsteg i bilder

Publicerad 2014-05-30 18:45:19 i Från start till mål, Före/efter-bilder,

Ja, men nu är det väl ändå dags att visa lite hud. Bilderna visar hur 205 resp 160 kg Tigerstrand ser ut i kallingar. 
 
Många kilo kvar (ca 80), men om dessa bilder kan ge andra motivation så är det fan min plikt som medmänniska att visa att det verkligen händer saker. 
 
Jag vet att jag fortfarande ser ut som om jag levt på marshmallows de senaste 10 åren, men jag måste erkänna att jag blir lite stolt och känner mig som Brad Pitt emellanåt :)
 
Med amerikansk speakerröst á la Megatron: Viewer discretion is fucking advised!
 
 

Kommentarer

Postat av: Belle

Publicerad 2014-05-30 19:07:28

Men WOW. Fy satan va roligt att se. Så stor skillnad redan! Verkligen skillnad i ansiktet också. JAG BLIR SÅ GLAD för din skull :D :D :D.

Svar: Tack siss <3 Skillnaden känns mer än den syns. Ny jag :)
Samuel Tigerstrand

Postat av: Janina

Publicerad 2014-05-30 19:57:04

Du är grymt duktig Tiger!! Vilken skillnad!!! Keep up the good work!!

Svar: Tack tack :)
Samuel Tigerstrand

Postat av: Ted

Publicerad 2014-05-30 20:34:22

Härligt Zäm, hela hållningen ser stoltare ut. Precis som du ska vara, grymt jobb 😃😃😃

Svar: Tack lille vän :)
Samuel Tigerstrand

Postat av: Irene

Publicerad 2014-05-30 20:51:05

Vilken skillnad! En helt annan utstrålning oxå :-) Starkt jobbat!

Svar: Tack så mycket :) Det kanske är utstrålningen som ser ut som Brad Pitt ibland :P
Samuel Tigerstrand

Postat av: Elin Persson

Publicerad 2014-05-30 20:57:15

Fan va duktig du är! :)

Svar: Tack gumman :)
Samuel Tigerstrand

Postat av: Mojbjoj

Publicerad 2014-05-30 21:56:09

Härligt, måste va d-j skönt :-)
PS: kilona verkar stanna i släkten :-)

Svar: God taketh and God giveth to your relatives :P
Samuel Tigerstrand

Postat av: Peter S

Publicerad 2014-05-30 22:19:35

Grymt Zäm! :-)

Svar: Tack Peter :)
Samuel Tigerstrand

Postat av: Maria

Publicerad 2014-06-01 22:09:55

Vilken resa du gör!! Shit så duktigt, heja heja!!

Svar: Tack så mycket Maria :)
Samuel Tigerstrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Samuel Tigerstrand

Follow on Bloglovin

35 år från Särna. Bosatt i Borlänge sedan -95. Två söner som är 10 och 11 år och bor på annan ort. Bloggar om livet före och efter min obesitasopereration som genomfördes 31 mars -14.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela